Decemberjul

En blogg om julen och allt som hör till!

Lista

Denna lista hittade jag hos en annan julbloggare! Ni som vill får gärna kopiera och skriva i era egna bloggar!

Pepparkakor - Lussebullar
(Det går inte att välja)
Skumtomtar - Knäck (Är inte så jätteförtjust i knäck)
Ischoklad - Marsipan (Gillar inte ischoklad)
Köttbullar - Prinskorvar (Det går inte att välja)
Julkorv - Julskinka (Ett självklart val för mig!)
Lax - Sill (Har aldrig gillat sill, men älskar lax)
Revbensspjäll - Janssons frestelse (Även om det inte är så himla juligt så måste jag ta revbensspjäll)
Paradis - Alladin (Föredrar egentligen ljus choklad, men Alladin är jul)
Rullsylta - Pastej (Aldrig smakat rullsylta, gillar inte pastej)
Glögg - Julmust (Självklart!)
Rödbetssallad - Dopp i grytan (Aldrig smakat)
Ris á la Malta - Risgrynsgröt (Älskar ris á la Malta)
Äppelmos - Senap (Gillar inte senap så om jag måste välja så tar jag äppelmos)
Hemma - Borta (Borta hos mina föräldrar är hemma för mig)
Utomlands - Sverige (Skulle inte kunna fira utomlands, isf i något kallt land med familjen)
Ge - Få (Älskar båda)
Mysteriet på Greveholm - Dieselråttor och sjömansmöss (Bästa julkalendern)
Chokladkalender - Paketkalender (Gillar båda)
Plastgran - Äkta (Äkta luktar godast)
Arne Weise - Ernst Kirchteiger (Arne kommer alltid vara favoriten)




Kommentarer
Postat av: Christin MODE inredning & personligt

kul lista!

2010-10-28 » 14:08:42 URL: http://justlikecandy.blogg.se/
Postat av: LIENE

Vad kul lista:D den ska jag sno och göra någon annan gång när det är lite närmare jul.

2010-10-29 » 06:12:07 URL: http://lienesblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

du har gjort tjocka bokstäver på arne weise men har skrivit om ernst, ? :)

2010-11-06 » 09:54:09 URL: http://abergevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0